ZWROTY
Jeśli zamówiony produkt nie spełnia oczekiwań, istnieje możliwość jego zwrotu w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przesyłki – bez podania przyczyny.
Warunkiem jest, aby świeca była nieużywana, nienaruszona i w oryginalnym opakowaniu.
Aby skorzystać z prawa do zwrotu, prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy: biuro@meysla.pl
Podpowiemy, jak sprawnie przejść przez ten proces.
REKLAMACJE
Wszystkie świece MEYSLA tworzone są ręcznie, z najwyższą starannością. Zależy nam, by każda przesyłka dotarła do Ciebie w idealnym stanie.
Jeśli jednak produkt dotarł uszkodzony lub wadliwy – skontaktuj się z nami.
Rozpatrujemy reklamację indywidualnie i z pełnym zaangażowaniem.
W celu zgłoszenia prosimy o przesłanie wiadomości e-mail na adres biuro@meysla.pl, wraz z numerem zamówienia, zdjęciem uszkodzenia i krótkim opisem sytuacji.
Kontakt
biuro@meysla.pl
Dowiaduj się jako pierwsza/y o promocjach, realizacjach, projektach. Zapisz się do newslettera.
